+(420) 412 384 013 +(420) 720 998 468 info@dentalcare.cz
Menu

Marketing

Vaše praxe 
na internetu a sociálních sítích

Pryč je doba, kdy stomatologické praxe nepotřebovaly marketing:
Zákazníci (pacienti) nejsou všichni stejní – existují motivovaní i lajdáci, milí i protivní, bohatí i chudí. O jakého zákazníka máte zájem Vy?

Mnoho Vašich kolegů již do marketingu investuje a „vyzobává“ si tak z okolní populace ty nejlepší pacienty. Budete-li vyčkávat příliš dlouho – všichni Vaši dobří pacienti budou odlákáni jinam. A to přeci nechcete!

Investujete-li 50% svých příjmů do lidských zdrojů, 15% do technologií a 10% do materiálu, … proč neivestovat 2-3% do toho, abyste získali (udrželi si) ty nejlepší (nejbonitnější) zákazníky? 

Bez marketingu se moderní praxe neobejde!

Proč se soustředit na internetový marketing?

N

Vaši potenciální zákazníci zírají (v práci) do počítačů a (doma) do mobilů či tabletů!

N

Kampaň na internetu lze vytvořit (či měnit) prakticky okamžitě!

N

Nejvyšší efektivita (ve srovnání s "tradičními" médii). Za své peníze, dostanete maximum!

N

Efektivita je vždy měřitelná = víte, za co platíte!

Jak funguje proces spolupráce?

1.
Zkontrolujeme aktuálnost a kvalitu Vašich webových stránek (eventuálně pomůžeme s upgradem).
Alternativně se lze (dnes již) obejít i bez vlastního webu – nahradí jej Vaše dobře nastavená stránka na Facebooku (a Google My Business) – zkontrolujeme/zařídíme i toto.
(k tomu nám poskytnete „administrátorský“ přístup na Váš FB a Google účet)

2.
Dohodneme se na:
– klíčových sděleních (Co Vás odlišuje a v čem jste nejlepší)
– definici cílového zákazníka (ve vazbě na Cenovém profilu praxe, regionu a konkurenci)
– měsíčním (pravidelném) rozpočtu
– v rámci dohodnutého období (min. = 3 měsíce)

3.
Spustíme Vaší kampaň a budeme „vše na klíč“ administrovat (dle priorit) na:
Facebooku (především populace středního věku), eventuálně Instagramu (mládež)
Googlu (vyhledávání „zubař“ atd.) i bannerů na Googlem provozovaných reklamách
Seznamu (vyhledávání „zubař“ atd.) i bannerů na Seznamem provozovaných reklamách
Pro Vaše kampaně zařídíme vše – nosnou myšlenku, chytlavý a úderný text, profesionální obrázky a videa pro dokreslení sdělení – vždy v několika variantách!
Kontinuálně budeme kampaně optimalizovat dle cena/efektivita – Váš rozpočet budeme přerozdělovat do kampaní (a jejich variant) s tou nejvyšší efektivitou (co nejnižší cena za „zájem o příspěvek“ či „proklik“ na Vaše internetové stránky).

Jednorázově (čas od času) zařídíme i profesionální emailové kampaně (bělení, DH, objednejte se na … ) na databázi Vašich stávajících pacientů.

4.
Jednou měsíčně vše exaktně a položkové vyfakturujeme :
Obdržíte data o efektivitě jednotlivých kampaní a detailní rozúčtování (předem naplánované) ceny.

5.
Budete-li to pro Vás „málo“ … umíme (individuálně) zařídit i kampaně v „tradičních“ médiích (místní tisk, billboard, …)

Co je výsledkem takového marketingu?

Můžete si dovolit mít vyšší ceny! Ano – toto je primární funkce jakéhokoliv (dobrého) marketingu.

Navzdory vyšším cenám …
Nebudete přicházet o své nejlepší/nejbonitnější pacienty (stále sim budete připomínat, že v daném regionu patříte mezi špičku).
Naopak budete získávat nové bonitní pacienty (tito nahradí onen malý úbytek v důsledku vyšších cen).

Budete mít trvale naobjednáno na dlouho dopředu, vyšší ceny zajistí vyšší zisk pro Vás i zaměstnance, pacienti budou trvale docházet k tomu nejlepšímu v okolí – všichni budou spokojenější!

Ceník a objednávka

Jednorázově:
Prvotní (přípravný) poplatek: 1.900,- Kč
(kryje body spolupráce 1 a 2 viz výše)

Měsíčně:
Měsíční paušální poplatek: 950,- Kč
+ měsíční provizní poplatek: 25% z částky investované do reklamy na serverech Facebook, Google, Seznam
(kryje 3. bod spolupráce viz výše)

Licenční a autorské poplatky (copywriting) kampaní :
– za každou použitou fotografii: 35 Kč
– za každé použité video: 95 Kč
– za text každého příspěvku: 15 Kč
Účtujeme pouze u úspěšných reklam = získají alespoň 100x „zájem o příspěvek“ či 10x „proklik na Váš web“
(Běžné ceny za licence jsou několikanásobně vyšší – viz https://themeforest.net/)

Všechny avizované ceny již obsahují DPH!
Slevy a příplatky

Objednávky na +420 412 384 013 a na info@dentalcare.cz

Příklad: Malá kampaň

Pro naší (sesterskou) společnost (DentalCare clinic Most) jsme připravili kampaň pro vytížení nově zřízených 2 ordinací/souprav: 

Kde: Facebook + Instagram (+ Audience network)
Trvání: 3 měsíce
Cíl: Přilákat (proklik) na stránky kliniky – pro akvizici nových pacientů
Cílová skupina:  Ženy žijící v perimetru 40 km od kliniky, 16 – 65 let, se zájmem o „zdraví“ a „luxus“

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/aQ2TWwQG58oczg

Výsledky kampaně:

Celkem 114558krát se reklama zobrazila osloveným lidem z cílové skupiny, kterých bylo 37105.
Celkem 698krát tito lidé přešli na stránku kliniky, přičemž celková cena (placená Facebooku) byla 4696 Kč.
Částky hrazené Facebooku (a jiným internetovým gigantům) jsou bez DPH, takže finální cena je o 21% vyšší, tedy 5682 Kč:
Cena za jedno zobrazení tak byla 5 haléře a za jeden proklik (na stránky kliniky) byla 8,10 Kč.

Celková cena kampaně:
1.900,- Prvotní (přípravný) poplatek:

1. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1775,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
443,-  naše provize (25%)

2. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1925,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
481,-  naše provize (25%)

3. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1982,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
496,-  naše provize (25%)

Licenční a autorské poplatky:
0,-  za použitou fotografii (obrázek si dodala klinika)

15,-  za text každého příspěvku

11.867 Kč je celková cena kampaně
3.955 Kč  je průměrný měsíční náklad kampaně
(tyto ceny jsou již VČETNĚ dph)

DentalCare konference: 9. - 10. LISTOPADU 2018

Pin It on Pinterest

Share This