Reference
„Po mnohaleté práci u zubního křesla jsem se rozhodla ukončit praxi.
S Vaší účinnou,rychlou a kvalifikovanou pomocí se mi to podařilo. Váš přístup velmi oceňuji a moc Vám děkuji. Doporučím Vás i mým kolegům. Ještě jednou díky a přeji Vám hodně úspěchů v práci i v soukromém životě!”
„Pane Navrátile, chci Vám i firmě DentalCare poděkovat za bezproblémový převod mé zubní ordinace na „s.r.o“.
Cením si profesionálního jednání se státními institucemi, což někdy nebývá jednoduché. Dále si cením minimálního časového zatížení mé osoby – mohla jsem se bez problémů věnovat svým pacientům.
Děkuji!“
MUDr. Eliška Rybová.„Využila jsem služeb DentalCare pro zpracování cenové kalkulace a své hodnocení bych stručně vyjádřila takto: profesionalita, ochota, individuální přístup, pružnost, přijatelné ceny.
Ráda bych se tímto pochvalně vyjádřila zejména k osobě paní ing. Radany Šmídové.“
Lenka Velebilová, DiS.Před několika lety jsem se účastnil konference DentalCare, která naši praxi velmi posunula:
Do té doby jsme se obávali uplatňovat minutovou sazbu a přesně pro její výpočet kalkulovat délku výkonu, abychom neměli „až tak vysoké“ ceny za privátní výkony. Pan Ing. Tomáš Košumberský a kol. nás ovšem nasměroval na správnou cestu. Zlepšili jsme managment, marketing, na webové stránky umístili ceny za vybrané výkony, prezentujeme naši práci kromě webu také v tištěném katalogu a na TV v čekárně, atd. Nyní nemáme problém uplatnit minutovou sazbu 55,60 Kč/min.
Konečně nám naše práce přináší uspokojení a smělé plány na další rozvoj zdravotnického zařízení!
„Ekonomické a marketingové služby „DentalCare“ mi otevřely oči a pomohly nastartovat novou (prosperující) éru mojí stomatologické praxe.“
MUDr. David Jurásek„Byly nám zpracovány cenové kalkulace pro ordinaci. S prací a osobním jednáním Ing. Šmídové jsem byla velmi spokojená.“
Jana Vintrová; Ortovia s.r.o.„U Dentalcare jsme objednali zpracování minutové kalkulace. Pro řízení ekonomiky kliniky jsou pro nás tyto informace opravdu důležité. Samotné zpracování bylo velmi podrobné a skvěle popsané. Velmi také oceňuji milou a příjemnou komunikaci s pracovníky Dentalcare.“
Mgr. Markéta Fleková; Dentální klinika Jan Stuchlík„Dost dlouho jsem váhala s přechodem na právnickou osobu a od 7/2011 jsem „s.r.o.“.
Určitě k tomuto kroku přispěly přednášky a školení DentalCare. Byl to krok správný, a dnes fungujeme ve lmi slušně.
Jedinou brzdou je moje sociální cítění, protože v místě, kde pracuji, jsem od r. 1985 a vazby mezi mnou, personálem a pacienty jsou silné. Jsem starší generace, blížím se pomalu k důchodovému věku, takže dalším podnětem na přechod byla možnost prodeje praxe, což bude v horizontu několika let aktuální.
Přestože máme hodně výkonů hrazených pojišťovnou, naučili jsme pacienty také za péči platit. Proto využívám – letos opět – služby výpočtu minutových nákladů.
S pracovníky DentalCare byla spolupráce vždy velmi dobrá – jejich služby mohu kolegům doporučit – určitě jsou naší praxi přínosem!“
MUDr. Marie Klonová„Konečně se objevil návod, který tak dlouho chyběl. Napravuje fatální chyby a omyly v dosavadních přístupech ke kalkulacím cen (a reálných nákladů) ve stomatologii…“
Doc. Ing. Tomáš Krabec, Ph.D., MBAEtický kodex DentalCare
Pojem „DentalCare“ je v rámci tohoto etického kodexu ekvivalentní pojmu „pracovník DentalCare“.
Tento etický kodex se vztahuje na veškeré konzultační, poradenské a ekonomické služby, které pod značkou „DentalCare“ poskytuje Česká stomatologická akademie.
Při poskytování svých služeb uplatňuje DentalCare vždy tyto principy:
Odbornost a naše plnění:
- Své služby a informace poskytujeme na základě objektivních, faktických poznatků a s ohledem na nejlepší zájem klienta.
- Upozorňujeme na možná omezení a rizika vyplývající z naší práce i na okolnosti, které jsou limitující pro efektivní zužitkování našich služeb.
- Přijímáme pouze takové zakázky, které jsme schopni odborně a efektivně splnit (sami anebo s odpovídající odbornou subdodávkou).
- V zájmu klienta dbáme na kontinuální zvyšování své odbornosti.
- Exaktně a jasně deklarujeme celkovou výši své odměny (včetně DPH) i obsah služeb, které jsou v anoncované ceně obsaženy.
Morální a etické principy:
- Jednáme v souladu s všeobecně uznávanými morálními hodnotami.
- Zájmy klienta řadíme na první místo a to i na úkor vlastní újmy.
- Chováme se nezávisle, objektivně a čestně, jednáme tak, abychom se vyhnuli jakémukoliv konfliktu zájmů.
- Nediskriminuje klienty z důvodů rasy, věku, rodu, národnosti, politické příslušnosti, náboženství, či jiných vnějších faktorů.
- Nepřijímáme takové zakázky, které by byly v rozporu s tímto etickým kodexem či právním řádem ČR.
Mlčenlivost a ochrana zájmů klienta:
- Přísně dodržujeme principy mlčenlivosti a ochrany nejlepších zájmů klienta.
- Informace, které získáme od klienta, jsou považovány za důvěrné a bez svolení klienta nejsou nikdy předávány třetí osobě, či jakkoliv jinak zhodnoceny ku prospěchu třetích stran.
- Dbáme na důvěrné a bezpečné zacházení se všemi záznamy a počítačovými daty, abychom zamezili jakémukoliv úniku dat i v souladu s platnou legislativou.
- Získané informace poskytujeme pouze tehdy, je-li tak písemně domluveno s klientem a v takové podobě, kterou klient odsouhlasil.
- Pokud použijeme získané informace k vlastním (statistickým, studijním, vědeckým či konzultačním) účelům, garantujeme anonymitu všech klientů, jejichž data byla k těmto účelům poskytnuta.
Tento Etický kodex byl schválen Řídícím výborem České stomatologické akademie a je účinný od 20. 7. 2008.
Prosíme klienty, aby jakékoliv podezření na nedodržení etického kodexu ohlásili na adrese reklamace@dentalcare.cz