+(420) 412 384 013 +(420) 720 998 468 info@dentalcare.cz
Menu

Malá kampaň (příklad 1)

Pro naší (sesterskou) společnost (DentalCare clinic Most) jsme připravili kampaň pro vytížení nově zřízených 2 ordinací/souprav: 

Kde: Facebook + Instagram (+ Audience network)
Trvání: 3 měsíce
Cíl: Přilákat (proklik) na stránky kliniky – pro akvizici nových pacientů
Cílová skupina:  Ženy žijící v perimetru 40 km od kliniky, 16 – 65 let, se zájmem o “zdraví” a “luxus”

Finální zhodnocení klienta:
“Kampaň splnila zadání a celková zaobjednanost vzrostla o 7 týdnů, což je (popravdě) možná již moc. Kampaň jsme proto ukončili o 14 dní dříve a dnes používáme krátkodobé kampaně již jen občasně – třeba pro akce “dentální hygiena” či “bělení” “.
(Mudr. Tereza Trefná – vrchní lékař)

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/aQ2TWwQG58oczg

Výsledky kampaně:

Celkem 114558krát se reklama zobrazila osloveným lidem z cílové skupiny, kterých bylo 37105.
Celkem 698krát tito lidé přešli na stránku kliniky, přičemž celková cena (placená Facebooku) byla 4696 Kč.
Částky hrazené Facebooku (a jiným internetovým gigantům) jsou bez DPH, takže finální cena je o 21% vyšší, tedy 5682 Kč:
Cena za jedno zobrazení tak byla 5 haléře a za jeden proklik (na stránky kliniky) byla 8,10 Kč.

Celková cena kampaně:
1.900,- Prvotní (přípravný) poplatek:

1. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1775,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
443,-  naše provize (25%)

2. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1925,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
481,-  naše provize (25%)

3. měsíc:
950,-  paušální poplatek
1982,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
496,-  naše provize (25%)

Licenční a autorské poplatky:
0,-  za použitou fotografii (obrázek si dodala klinika)

15,-  za text každého příspěvku

11.867 Kč je celková cena kampaně
3.955 Kč  je průměrný měsíční náklad kampaně
(tyto ceny jsou již VČETNĚ dph)

Tento příklad představuje jen stručný výčet kampaní. Fakticky je zpracováváno “v ceně” i několik sekundárních či testovacích příspěvků a mnoho dalších (souvisejících) činností. 
Pro podrobnější informace, dotazy či nejasnosti NÁS KONTAKTUJTE!

Střední kampaň (příklad 2)

Pro zubní ordinaci Medenta (Jižní Morava) jsme připravili středně velikou kampaň – při spuštění (vybudování) zcela nové ordinace.

Kde: Facebook + Instagram (+ Audience network);
Trvání: 5 měsíců
Cíl: Vybudování primární klientely. Důraz na “nová ordinace”, “moderní péče”, “implantologie”, “mikroskop”.
Klient požadoval primárně video-reklamy (vyšší efektivita, nežli statické fotografie).
Cílová skupina:  Muži i ženy žijící v perimetru 40 km od kliniky, 24 – 65 let, bez užšího zacílení (požadavek klienta + řídké osídlení).

Finální zhodnocení klienta:
“Jako nově vybudovaná praxe jsme potřebovali rychle nabrat nové pacienty – a to se povedlo. Vše fungovalo dle počátečních dohod, a především – pro nás bez jakékoliv práce a bez starostí. Pouze nám přibyla “práce” s velkým množstvím dotazů, které k nám během kampaně proudily přes FB messenger – ale to vnímáme samozřejmě jako pozitivum.”
(MDDr. Jakub Bojko)

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/b0Fl8KJFbmbpU9

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/2cU4COdmxrwoJhA

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/1Ke0GUkONFmmJ27

Výsledky kampaně:


Příklad výsledků za jeden měsíc.

V daném měsíci se reklama zobrazila 59742krát osloveným lidem z cílové skupiny, kterých  bylo 19260. Celkem 23003krát tito lidé “projevili zájem o příspěvek”, přičemž celková cena (placená Facebooku) byla 3049 Kč. Částky hrazené Facebooku (a jiným internetovým gigantům) jsou bez DPH, takže finální cena je o 21% vyšší, tedy 3689 Kč:

Cena za jedno zobrazení tak byla 6 haléře a za jeden “projevený zájem” byla 0,16 Kč – což jsou (obecně) velmi nízké (skvělé) ceny (výsledky) !

Celková cena kampaně:
1.900,- Prvotní (přípravný) poplatek:

1-5 měsíc; průměrné hodnoty, měsíční částka:
950,-  paušální poplatek
3712,-  průměrná měsíční přefakturace reklamy hrazené facebooku
928,-  naše provize (25%)

Licenční a autorské poplatky:
35,- x 1  za použitou fotografii
95,- x 2  za použité video

15,- x 3  za text každého příspěvku

30.120 Kč byla celková cena kampaně
6.024 Kč  byl průměrný měsíční náklad kampaně
(tyto ceny jsou již VČETNĚ dph)

Tento příklad představuje jen stručný výčet kampaní. Fakticky je zpracováváno “v ceně” i několik sekundárních či testovacích příspěvků a mnoho dalších (souvisejících) činností. 
Pro podrobnější informace, dotazy či nejasnosti NÁS KONTAKTUJTE!

Velká kampaň (příklad 3)

Pro kliniku Alfadent (Praha) jsme připravili relativně velikou kampaň, doprovázející plánované strategické změny – zvýšení cen, změna zúčtování s pacientem, přechod na jiný ordinační SW, částečná obměna zaměstnanců kliniky + nábor nových pacientů.

Kde: Facebook + Instagram (+ Audience network); Seznam (Sklik)
Trvání: 6 měsíců + následné “udržovací” PR
Cíl: Nástup nových lékařů si žádá nábor nových pacientů, zároveň je však třeba udržet loajalitu stávající klientely navzdory zvyšování cen – kladen důraz na sdělování “odbornosti”. Praha je vysoce konkurenční prostředí a na pražany útočí reklamy stomatologických klinik ze všech stran … proto priorita na video-reklamy (vyšší sledovanost i efektivita).
Cílová skupina:  Muži i ženy žijící v perimetru 25 km od kliniky, 24 – 65 let, se zájmem o “zdraví”, “fitness” a “luxus” + další specifika.

Finální zhodnocení klienta:
“Konkurence v Praze je značná a investice do marketingu jsou čas od času nezbytné. DentalCare nám pomohl začít komunikovat i na internetu, a to efektivně – zvýšení poptávky jsme cítili prakticky okamžitě od spuštění dílčích kampaní. Ano – chvíli nám trvalo, nežli jsme dosáhli kýženého efektu a našli tu nejefektivnější podobu “reklamy” … a právě proto vnímám jako velikou výhodu, že lze na internetu efektivitu přesně měřit a ty nefungující reklamy včas stáhnout či předělat.
Spolupráce s DentalCare pro nás byla nejen ekonomicky přínosná – byla i přátelská a lidsky obohacující. Vřele doporučuji :)”
(Simona Rupešová – jednatel)

 

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/aQ2TWwQG58oczg

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/aQ2TWwQG58oczg

 ONLINE UKÁZKA zde: https://fb.me/aQ2TWwQG58oczg

Výsledky kampaně:


Příklad výsledků za jeden měsíc.

V daném měsíci se reklama zobrazila 176580krát osloveným lidem z cílové skupiny, kterých  bylo 95984. Celkem 66692krát tito lidé “projevili zájem o příspěvek”, přičemž celková cena (placená Facebooku) byla 12089 Kč. Částky hrazené Facebooku (a jiným internetovým gigantům) jsou bez DPH, takže finální cena je o 21% vyšší, tedy 14628 Kč:

Cena za jedno zobrazení tak byla 8 haléře a za jeden “projevený zájem” byla 0,22 Kč – což jsou na Prahu naprosto skvělé/nízké hodnoty (Facebook samozřejmě prodává v exponovaných lokalitách svou reklamu za dražší peníze).

Celková cena kampaně:
1.900,- Prvotní (přípravný) poplatek:

1-6 měsíc; průměrné hodnoty, měsíční částka:
950,-  paušální poplatek
14325,-  přefakturace reklamy hrazené facebooku
3581,-  naše provize (25%)

Licenční a autorské poplatky:
35,- x 1  za použitou fotografii
95,- x 2  za použité video

15,- x 3  za text každého příspěvku

115.306 Kč byla celková cena kampaně
19.218 Kč  byl průměrný měsíční náklad kampaně
(4.850 Kč  je  následný pravidelný náklad na “udržovací PR”)
(tyto ceny jsou již VČETNĚ dph)

Tento příklad představuje jen stručný výčet kampaní. Fakticky je zpracováváno “v ceně” i několik sekundárních či testovacích příspěvků a mnoho dalších (souvisejících) činností. 
Pro podrobnější informace, dotazy či nejasnosti NÁS KONTAKTUJTE!

DentalCare konference PRO PRAKTICKÉ LÉKAŘE: 24. KVĚTNA 2019

Pin It on Pinterest

Share This