Reference
„Po mnohaleté práci u zubního křesla jsem se rozhodla ukončit praxi.
S Vaší účinnou,rychlou a kvalifikovanou pomocí se mi to podařilo. Váš přístup velmi oceňuji a moc Vám děkuji. Doporučím Vás i mým kolegům. Ještě jednou díky a přeji Vám hodně úspěchů v práci i v soukromém životě!“
„Pane Navrátile, chci Vám i firmě DentalCare poděkovat za bezproblémový převod mé zubní ordinace na „s.r.o“.
Cením si profesionálního jednání se státními institucemi, což někdy nebývá jednoduché. Dále si cením minimálního časového zatížení mé osoby – mohla jsem se bez problémů věnovat svým pacientům.
Děkuji!“
„Využila jsem služeb DentalCare pro zpracování cenové kalkulace a své hodnocení bych stručně vyjádřila takto: profesionalita, ochota, individuální přístup, pružnost, přijatelné ceny.
Ráda bych se tímto pochvalně vyjádřila zejména k osobě paní ing. Radany Šmídové.“
Před několika lety jsem se účastnil konference DentalCare, která naši praxi velmi posunula:
Do té doby jsme se obávali uplatňovat minutovou sazbu a přesně pro její výpočet kalkulovat délku výkonu, abychom neměli „až tak vysoké“ ceny za privátní výkony. Pan Ing. Tomáš Košumberský a kol. nás ovšem nasměroval na správnou cestu. Zlepšili jsme managment, marketing, na webové stránky umístili ceny za vybrané výkony, prezentujeme naši práci kromě webu také v tištěném katalogu a na TV v čekárně, atd. Nyní nemáme problém uplatnit minutovou sazbu 55,60 Kč/min.
Konečně nám naše práce přináší uspokojení a smělé plány na další rozvoj zdravotnického zařízení!
„Ekonomické a marketingové služby „DentalCare“ mi otevřely oči a pomohly nastartovat novou (prosperující) éru mojí stomatologické praxe.“
„Byly nám zpracovány cenové kalkulace pro ordinaci. S prací a osobním jednáním Ing. Šmídové jsem byla velmi spokojená.“
„U Dentalcare jsme objednali zpracování minutové kalkulace. Pro řízení ekonomiky kliniky jsou pro nás tyto informace opravdu důležité. Samotné zpracování bylo velmi podrobné a skvěle popsané. Velmi také oceňuji milou a příjemnou komunikaci s pracovníky Dentalcare.“
„Dost dlouho jsem váhala s přechodem na právnickou osobu a od 7/2011 jsem „s.r.o.“.
Určitě k tomuto kroku přispěly přednášky a školení DentalCare. Byl to krok správný, a dnes fungujeme ve lmi slušně.
Jedinou brzdou je moje sociální cítění, protože v místě, kde pracuji, jsem od r. 1985 a vazby mezi mnou, personálem a pacienty jsou silné. Jsem starší generace, blížím se pomalu k důchodovému věku, takže dalším podnětem na přechod byla možnost prodeje praxe, což bude v horizontu několika let aktuální.
Přestože máme hodně výkonů hrazených pojišťovnou, naučili jsme pacienty také za péči platit. Proto využívám – letos opět – služby výpočtu minutových nákladů.
S pracovníky DentalCare byla spolupráce vždy velmi dobrá – jejich služby mohu kolegům doporučit – určitě jsou naší praxi přínosem!“
„Konečně se objevil návod, který tak dlouho chyběl. Napravuje fatální chyby a omyly v dosavadních přístupech ke kalkulacím cen (a reálných nákladů) ve stomatologii…“
Etický kodex DentalCare
Pojem „DentalCare“ je v rámci tohoto etického kodexu ekvivalentní pojmu „pracovník DentalCare“.
Tento etický kodex se vztahuje na veškeré konzultační, poradenské a ekonomické služby, které pod značkou „DentalCare“ poskytuje Česká stomatologická akademie.
Při poskytování svých služeb uplatňuje DentalCare vždy tyto principy:
Odbornost a naše plnění:
- Své služby a informace poskytujeme na základě objektivních, faktických poznatků a s ohledem na nejlepší zájem klienta.
- Upozorňujeme na možná omezení a rizika vyplývající z naší práce i na okolnosti, které jsou limitující pro efektivní zužitkování našich služeb.
- Přijímáme pouze takové zakázky, které jsme schopni odborně a efektivně splnit (sami anebo s odpovídající odbornou subdodávkou).
- V zájmu klienta dbáme na kontinuální zvyšování své odbornosti.
- Exaktně a jasně deklarujeme celkovou výši své odměny (včetně DPH) i obsah služeb, které jsou v anoncované ceně obsaženy.
Morální a etické principy:
- Jednáme v souladu s všeobecně uznávanými morálními hodnotami.
- Zájmy klienta řadíme na první místo a to i na úkor vlastní újmy.
- Chováme se nezávisle, objektivně a čestně, jednáme tak, abychom se vyhnuli jakémukoliv konfliktu zájmů.
- Nediskriminuje klienty z důvodů rasy, věku, rodu, národnosti, politické příslušnosti, náboženství, či jiných vnějších faktorů.
- Nepřijímáme takové zakázky, které by byly v rozporu s tímto etickým kodexem či právním řádem ČR.
Mlčenlivost a ochrana zájmů klienta:
- Přísně dodržujeme principy mlčenlivosti a ochrany nejlepších zájmů klienta.
- Informace, které získáme od klienta, jsou považovány za důvěrné a bez svolení klienta nejsou nikdy předávány třetí osobě, či jakkoliv jinak zhodnoceny ku prospěchu třetích stran.
- Dbáme na důvěrné a bezpečné zacházení se všemi záznamy a počítačovými daty, abychom zamezili jakémukoliv úniku dat i v souladu s platnou legislativou.
- Získané informace poskytujeme pouze tehdy, je-li tak písemně domluveno s klientem a v takové podobě, kterou klient odsouhlasil.
- Pokud použijeme získané informace k vlastním (statistickým, studijním, vědeckým či konzultačním) účelům, garantujeme anonymitu všech klientů, jejichž data byla k těmto účelům poskytnuta.
Tento Etický kodex byl schválen Řídícím výborem České stomatologické akademie a je účinný od 20. 7. 2008.
Prosíme klienty, aby jakékoliv podezření na nedodržení etického kodexu ohlásili na adrese reklamace@dentalcare.cz