Zákazníci (pacienti) nejsou všichni stejní – existují motivovaní i lajdáci, milí i protivní, bohatí i chudí. O jakého zákazníka máte zájem Vy?
Mnoho Vašich kolegů již do marketingu investuje a „vyzobává“ si tak z okolní populace ty nejlepší pacienty. Budete-li vyčkávat příliš dlouho – všichni Vaši dobří pacienti budou odlákáni jinam. A to přeci nechcete!
Investujete-li 50% svých příjmů do lidských zdrojů, 15% do technologií a 10% do materiálu, … proč neivestovat 2-3% do toho, abyste získali (udrželi si) ty nejlepší (nejbonitnější) zákazníky?
Bez marketingu se moderní praxe neobejde!
Proč se soustředit na internetový marketing?
Vaši potenciální zákazníci zírají (v práci) do počítačů a (doma) do mobilů či tabletů!
Kampaň na internetu lze vytvořit (či měnit) prakticky okamžitě!
Nejvyšší efektivita (ve srovnání s "tradičními" médii). Za své peníze, dostanete maximum!
Efektivita je vždy měřitelná = víte, za co platíte!
Jak funguje proces spolupráce?
1.
Zkontrolujeme aktuálnost a kvalitu Vašich webových stránek (eventuálně pomůžeme s upgradem).
Alternativně se lze (dnes již) obejít i bez vlastního webu – nahradí jej Vaše dobře nastavená stránka na Facebooku (a Google My Business) – zkontrolujeme/zařídíme i toto.
(k tomu nám poskytnete „administrátorský“ přístup na Váš FB a Google účet)
2.
Dohodneme se na:
– klíčových sděleních (Co Vás odlišuje a v čem jste nejlepší)
– definici cílového zákazníka (ve vazbě na Cenovém profilu praxe, regionu a konkurenci)
– měsíčním (pravidelném) rozpočtu
– v rámci dohodnutého období (min. = 3 měsíce)
3.
Spustíme Vaší kampaň a budeme „vše na klíč“ administrovat (dle priorit) na:
– Facebooku (především populace středního věku), eventuálně Instagramu (mládež)
– Googlu (vyhledávání „zubař“ atd.) i bannerů na Googlem provozovaných reklamách
– Seznamu (vyhledávání „zubař“ atd.) i bannerů na Seznamem provozovaných reklamách
Pro Vaše kampaně zařídíme vše – nosnou myšlenku, chytlavý a úderný text, profesionální obrázky a videa pro dokreslení sdělení – vždy v několika variantách!
Kontinuálně budeme kampaně optimalizovat dle cena/efektivita – Váš rozpočet budeme přerozdělovat do kampaní (a jejich variant) s tou nejvyšší efektivitou (co nejnižší cena za „zájem o příspěvek“ či „proklik“ na Vaše internetové stránky).
Jednorázově (čas od času) zařídíme i profesionální emailové kampaně (bělení, DH, objednejte se na … ) na databázi Vašich stávajících pacientů.
4.
Jednou měsíčně vše exaktně a položkové vyfakturujeme :
Obdržíte data o efektivitě jednotlivých kampaní a detailní rozúčtování (předem naplánované) ceny.
5.
Budete-li to pro Vás „málo“ … umíme (individuálně) zařídit i kampaně v „tradičních“ médiích (místní tisk, billboard, …)
Co je výsledkem takového marketingu?
Můžete si dovolit mít vyšší ceny! Ano – toto je primární funkce jakéhokoliv (dobrého) marketingu.
Navzdory vyšším cenám …
Nebudete přicházet o své nejlepší/nejbonitnější pacienty (stále jim budete připomínat, že v daném regionu patříte mezi špičku).
Naopak budete získávat nové bonitní pacienty (tito nahradí onen malý úbytek v důsledku vyšších cen).
Budete mít trvale naobjednáno na dlouho dopředu, vyšší ceny zajistí vyšší zisk pro Vás i zaměstnance, pacienti budou trvale docházet k tomu nejlepšímu v okolí – všichni budou spokojenější!
Ceník a objednávka
Jednorázově:
Prvotní (přípravný) poplatek: 1.950,- Kč
(kryje body spolupráce 1 a 2 viz výše)
Měsíčně:
Měsíční paušální poplatek: 950,- Kč
+ měsíční provizní poplatek: 25% z částky investované do reklamy na serverech Facebook, Google, Seznam
(kryje 3. bod spolupráce viz výše)
Licenční a autorské poplatky (copywriting) kampaní :
– za každou použitou fotografii: dle cen fotobank, cca 35 – 120 Kč
– za každé použité video: dle cen videobank, cca 95 – 300 Kč
– za text každého příspěvku: 19 Kč
Účtujeme pouze u úspěšných reklam = získají alespoň 50x „zájem o příspěvek“ či 5x „proklik na Váš web“
(Ceny za licence lze orientačně zjistit na https://themeforest.net/)
Všechny avizované ceny již obsahují DPH!
Zdarma a „v ceně“:
Pravidelné osvětové příspěvky na vašem facebooku (ze světa stomatologie) – udržujeme váš FB „živý“.
„to se mi líbí“ management – činnosti nutné k maximalizaci „to se mi líbí“ pro Vaši stránku (čím více, tím více komunikace máte na FB zdarma).
Pravidelná optimalizace (kontrola) vašich kampaní tak, aby získaly maximální poměr cena/efekt.
Přefakturace reklam (Facebook, Google, Seznam)
Obdržíte přesné a exaktní zúčtování vlastních cen za zveřejnění vašich kampaní (příspěvků) přímo ze systému těchto mediálních gigantů. Samozřejmě (bohužel) tyto budou navýšeny o DPH.
💡 PŘÍKLADY KAMPANÍ A JEJICH CEN ZDE: https://www.dentalcare.cz/priklady-kampani/
📞 OBJEDNÁVKY: na +420 412 384 013 a na info@dentalcare.cz